Teslimat Koşulları
1) Banka Havalesi veya EFT (Elektronik
Fon Transferi) yaparak Yapı ve Kredi bankası hesabımıza (TL) ödeme
yapabilirsiniz
2) Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız
ile Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da iyzico online taksit
imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda
kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali
veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi
7 iş günü içerisinde yapılacaktır.
3) Sipariş Bedeli İadesi
Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali
durumunda; Gültekin Öztürk Firması Yedi (7) iş günü içerisinde ürün bedelini
hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi
ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans
yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir.
4) Teslimat
Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri aynı
gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Temini zaman alan ürünler için kargo
teslim süresi ürün detayında belirtildiği gibi 3 iş günüdür. Gecikmesi muhtemel
teslimat durumunda size bilgi verilecektir.
Ürün teslimatının aksamadan
gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini
teslimat adresi olarak bildiriniz.
Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş
olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. İstanbul
merkezli şirketimizden ürünler Sürat Kargo firmasıyla gönderilecektir.
Siparişleriniz onaylandıktan sonra en geç 2 (iki) iş günü sonunda Kargo
firmasına teslim edilir.
Müşteri temsilcimize danışarak değişik
teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. Ayrıca kargo teslimatları sadece
Türkiye için geçerlidir
5) Ödeme Takibi
Söz konusu sistem herhangi bir sorun
nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu
durumdan haberdar edilmektedir.
Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda
teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı
kurulmaktadır.
Ziyaretçimiz tarafından belirtilen
e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen
otomatik e-posta ile teyit edilmektedir.
Teslimatın gerçekleşmesi konusunda
müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da
sorumluluğumuz söz konusudur.
Lütfen dikkat ediniz!
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü
düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo firma yetkilisi önünde açıp
kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo
firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız.
Ürün teslim alındıktan sonra kargo
firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir.
Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz
tutanağı en kısa zamanda 05422672235 numaralı telefona whatsapp yoluyla
gönderin ve durumu info@tahtakaleavm.gen.tr
mail adresine bildiriniz.
Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz
takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın
tekrarlanmasını sağlayacağız.
Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek
istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı
olmuş olursunuz.
İade Şartları & Koşulları
TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL İADE
KOŞULLARI
GENEL:
1.Kullanmakta olduğunuz web sitesi
üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön
bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
2.Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış
ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun
ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile
yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
3.Ürün sevkiyat masrafı olan kargo
ücretleri alıcılar tarafından ödenecektir.
4.Satın alınan her bir ürün, 30 günlük
yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya
kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise Alıcılar
sözleşmeyi sona erdirebilir.
5.Satın alınan ürün, eksiksiz ve
siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgesi, kullanım kılavuzu
gibi belgelerle teslim edilmek zorundadır.
6.Satın alınan ürünün satılmasının
imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde
yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam
bedel Alıcı’ya iade edilmek zorundadır.
SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ
İSE:
7.Alıcı, satın aldığı ürün bedelini
ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü
sona erer.
KREDİ KARTININ YETKİSİZ KULLANIMI İLE
YAPILAN ALIŞVERİŞLER:
8.Ürün teslim edildikten sonra, alıcının
ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak
kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans
kuruluşu tarafından Satıcı'ya ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün
içerisinde nakliye gideri SATICI’ya ait olacak şekilde sürat kargo vasıtasıyla SATICI’ya
iade etmek zorundadır. Alıcı başka bir kargo firması üzerinden ürünü geri
göndermek isterse kargo masrafı ALICIYA aittir.
ÖNGÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE
TESLİM EDİLEMEZ İSE:
9.Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir
sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya
bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya
engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı
siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün
içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış
ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli
bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde
aktarması olasıdır.
ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME
YÜKÜMLÜLÜĞÜ:
10.Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti
teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı
ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan
mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. ALICI , Teslimden
sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa
mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte Fatura da iade edilmelidir.
CAYMA HAKKI:
11.ALICI; satın aldığı ürünün kendisine
veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört)
gün içerisinde, SATICI’ya aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek ve
kişiye özel bir ürün olmamak şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk
üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden
cayma hakkını kullanabilir.
12.SATICININ CAYMA HAKKI BİLDİRİMİ
YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ:
ŞİRKET
ADI/UNVANIGültekin Öztürk
ADRES: Demirtaş Mah.
Nazır İzzet Efendi Sok. No: 4/18Fatih - İSTANBUL
EPOSTA:info@tahtakaleavm.gen.tr
Tel: 0850 522 10 64 – 0542 267 22 35
CAYMA HAKKININ SÜRESİ:
13.Alıcı, satın aldığı eğer bir hizmet
ise, bu 14 günlük süre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar.
Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına
başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz.
14.Cayma hakkının kullanımından
kaynaklanan masraflar SATICI’ ya aittir.
15.Cayma hakkının kullanılması için 14
(ondört) günlük süre içinde SATICI' ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta
ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen
"Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler" hükümleri çerçevesinde
kullanılmamış olması şarttır.
CAYMA HAKKININ KULLANIMI:
16.3. kişiye veya ALICI’ ya teslim
edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise,
iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi
gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE
FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
17.İade formu, İade edilecek ürünlerin
kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız
olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
İADE KOŞULLARI:
18.SATICI, cayma bildiriminin kendisine
ulaşmasından itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve
ALICI’yı borç altına sokan belgeleri ALICI’ ya iade etmek ve 20 günlük süre
içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.
19.ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir
nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI
kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma
hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle
meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan ALICI sorumlu değildir.
20.Cayma hakkının kullanılması nedeniyle
SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde
kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK
ÜRÜNLER:
21.ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel
ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan kişiye özel ürünler ve geri gönderilmeye
müsait olmayan ürünler, iç giyim alt parçaları, mayo ve bikini altları, makyaj
malzemeleri, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son
kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ALICI’ya teslim edilmesinin
ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve
hijyen açısından uygun olmayan ürünler, teslim edildikten sonra başka ürünlerle
karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, Abonelik
sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli
yayınlara ilişkin mallar, Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya
tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar, ile ses veya görüntü
kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri kaydedebilme
ve veri depolama cihazlarının, bilgisayar sarf malzemelerinin, ambalajının
ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir.
Ayrıca Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına
başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereği
mümkün değildir.
22.Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri,
iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar,
DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit
vb.) iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve
kullanılmamış olmaları gerekir.
TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI
23.ALICI, ödeme işlemlerini kredi
kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile
arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya
karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka
hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan
talep edebilir ve her koşulda ALICI’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi
halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın uğradığı zarar ve
ziyanını ödeyeceğini kabul eder.
ÖDEME VE TESLİMAT
24.Banka Havalesi veya EFT (Elektronik
Fon Transferi) yaparak, Yapı Kredi Bankası Megacenter Şubesi(201) Gültekin
Öztürk Hesap No: 49521773 veya IBAN: TR230006701000000049521773
(TL) herhangi birine yapabilirsiniz.
25.Sitemiz üzerinden her türlü kredi
kartınızla online tek ödeme ya da online taksit imkânlarından
yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi
kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.